ارائه بهترین لینکهای سایتهای درسی

پاسخ سوال های بازی اسنپ کیو

About 449,000 results (0.51 seconds) 
Sep 14, 2018 - اسنپ کیو یک مسابقه سوال و جواب است که هر شب در ساعت خاصی به ... اقدام به دانلود اپلیکیشن اسنپ کیو برای گوشی های موبایل اندروید خود نمایند. ... می شود که به تدریج با اشتباه پاسخ دادن افراد به سوالات، از تعداد شرکت کنندگان کاسته می شود. ... من دو شبه راس ساعت آنم ولی نمی تونم وارد بازی بشم یعنی صفحه اولی ...
Jul 28, 2018 - برای برنده شدن در اسنپ کیو باید به تمام ۱۲ سوال پاسخ درست بدهید و اگر ... از سوال‌های یک تا ۱۱، برنامه به صورت خودکار شما را به بازی برمی‌گرداند.
Oct 15, 2018 - درست است که برای برنده شدن در اسنپ کیو باید به تمام ۱۲ سوال پاسخ درست ... در سوال آخر (سوال ۱۲) اشتباه کردید، نمی‌توانید با آن به بازی برگردید.
8 mins ago - اسنپ کیو | SnappQ - دانلود | نصب برنامه اندروید | کافه بازار ... صدای کاربر: پاسخ اسنپ به سوال ‌های شما | اسنپ ... چطور در اسنپ کیو بازی کنیم؟
1 day ago - اسنپ کیو SnappQ اندروید - مسابقه زنده مهیج و هیجان انگیز | اسنپ ... اگه بتونی به همه سوالات پاسخ درست بدی، جایزه نقدی می‌بری؛ به همین راحتی.
5 days ago - برای برنده شدن در اسنپ کیو باید به تمام ۱۲ سوال پاسخ درست بدهید و اگر ... در سوال آخر (سوال ۱۲) اشتباه کردید، نمی‌توانید با آن به بازی برگردید.
Rating: 3.4 - ‎540 votes - ‎Free - ‎Android - ‎Business/Productivity
اسنپ کیو مسابقه‌ای زنده، آنلاین و هیجان‌انگیز از گروه اسنپه؛ مسابقه‌ای در زمینه اطلاعات عمومی و شبیه ... اگه بتونی به همه سوالات پاسخ درست بدی، جایزه نقدی می‌بری؛ به همین راحتی. ... وقتی که این بازی رو نصب کردی، هر شب توی یه ساعت مشخصی براتون ...
Missing: های ‎| ‎Must include: ‎های
اسنپ کیو مسابقه‌ای زنده، آنلاین و رایگان با جایزه‌های بزرگ نقدی است؛ مسابقه‌ای هیجان‌انگیز در زمینه اطلاعات عمومی و شبیه به «مسابقه هفته» یا «ستاره‌ها» در تلویزیون.
1 day ago - با این تفاوت که تعداد شرکت کننده های اسنپ کیو می تواند نامحدود باشد. ... بازی زولا یک بازی اکشن اول شخص آنلاین است که بازیکنان با ثبت ... اگه بتوانید به همه سوالات پاسخ درست بدهید، برنده جایزه نقدی می شوید؛ به همین راحتی.
Sep 23, 2018 - اسنپ کیو یکی از اپلیکیشن های سرگرمی جالب می باشد که توسط ... اسنپ کیو همانطور که در بالا اشاره کردیم اگر تنها به یک سوال هم پاسخ ... برای برداشت درآمد حاصل از بازی خود بایستی میزان درآمدتان را به بیست هزار تومان برسانید.
Rating: 3 - ‎4 votes
Sep 22, 2018 - اسنپ کیو یکی از اپلیکیشن های سرگرمی جالب می باشد که توسط استودیو ... اگر به همه ی سوال ها پاسخ درست بدهید برنده مسابقه خواهید شد. ... برای برداشت درآمد حاصل از بازی خود بایستی میزان درآمدتان را به بیست هزار تومان برسانید.
Rating: 5 - ‎1 vote
5 days ago - اسنپ کیو مسابقه‌ای زنده، آنلاین و رایگان با جایزه‌های بزرگ نقدی است؛ مسابقه‌ای ... ۱۲ سوال پاسخ درست دهند، برنده جایزه بزرگ نقدی می‌شوند؛ به همین سادگی. همچنین شما میتوانید از سایر بازی های ایرانی آنلاین هماننند کوییز اف کینگز و ...
Oct 15, 2018 - به ۱۲ سوال پاسخ بده، برنده پول نقد شو ... مسابقه های اطلاعات عمومی مختلفی از گذشته تا به حال برگزار می شده اند که بعضی از آن ها ... اما این تمام ماجرا نیست و اسنپ کیو در ادامه راه و با سوال هایی که سبکی متفاوت از سوالات معمول مسابقه های . .... باگ بازی Fallout 76 در نسخه پی سی باعث دانلود دوباره کل نسخه بتا شد باگ ...
اپلیکیشن کیو یه مسابقه آنلاین دونفره‌س که می‌تونید در اون اطلاعات خودتون رو در ... اطلاعات خودتون رو در ۲۰۰ موضوع متفاوت با بیش از ۱۰۰ هزار سوال مهیج محک بزنید و جایزه ببرید. بزرگترین هدف ما افزودن به سواد و آگاهی کاربرامون در کنار انجام یه بازی جذاب و .... توسعه فناوری های نوین اطلاعات و ارتباطات تاسیس و فعالیت خود را آغاز نمود.
Oct 2, 2017 - اسنپ، به عنوان یکی از دو شرکت بزرگی که هم اکنون در تهران فعالیت دارد، کاملا برای مردم ... مرجع آموزش های علوم اقتصادی و مالی جهت ورود به بازار کار.
Missing: کیو ‎| ‎Must include: ‎کیو
1 post - ‎1 author
سلام جدیدا آپلیکیشن های تریویا توی ایران مد شدن یعنی به صورت لایو مثلا 10 - 15 ... اگر بین سوالات اول یکی رو اشتباه جواب بدید با جون اضافه به بازی برمیگردید
The latest Tweets from SnappQ | اسنپ کیو (@snappq_official). ... امشب اسنپ کیو داریممممم. ساعت ۹ شب منتظرتونیم 🤩. 1 reply 1 retweet 13 likes. Reply. 1 .... با هشتگ #اسنپ_کیو در توییتر برای مسابقه ما سوال‌های خلاقانه طرح کنید. ... بعد از عوارضی زنجان کنار جاده تو پارکینگ نگه داشتم با مادر خانوم اسنپ‌کیو بازی کردیم.
با اپلیکیشن اسنپ کیو در مسابقه مهیج و آنلاین هر شب شرکت کنید. ... با این تفاوت که تعداد شرکت‌کنندگان در اسنپ کیو نامحدود بوده و برای بازی کردن، فقط به یک گوشی همراه نیاز است. ... مشخص وارد اپلیکیشن شده و در صورتی که بتوانند به همه سوالات پاسخ درست دهند، برنده جایزه نقدی می‌شوند؛ به همین سادگی. ... دسته های محصولات.
چند وقتی میشه که نسخه آزمایشی بازی اسنپ کیو برای اندرویدی‌ها عرضه شده. ... البته باید منصف بود این بازی High Copy خیلی قوی از بازی های مشابه هست و ... صورتی که بتوانند به همه سوالات پاسخ درست دهند، برنده #جایزه_نقدی می‌شوند؛ به همین سادگی.
در جواب‌کو سوالتون بدون جواب نمی‌مونه! جواب‌جو یک سرویس پرسش و پاسخ یا همان سوال و جواب است که افراد می‌توانند در آن تجربیاتشان را به اشتراک بگذارند.
Oct 20, 2018 - برای برنده شدن در اسنپ کیو باید به تمام ۱۲ سوال پاسخ درست بدهید و اگر ... از سوال‌های یک تا ۱۱، برنامه به صورت خودکار شما را به بازی برمی‌گرداند.
Oct 23, 2018 - بازی‌های آنلاین مبتنی بر پرسش و پاسخ با بازی‌هایی مانند «کوئیز آو کینگز» ... این بازی‌ها مبتنی بر سوالات اطلاعات عمومی در حوزه‌های مختلفی مانند ورزش، ... به تازگی هم مجموعه اسنپ، بازی تریویا با عنوان «اسنپ کیو» را راه‌اندازی کرده که بیش از ۶۰ هزار نصب فعال داشته است. ... محدودیت های تازه چین برای کودکان گیمر.
... استخدام، خرید و فروش خودرو، ماشین صفر نو دست دو کارکرده، موبایل و تبلت نو و کارکرده و دست دو، موتور سیکلت صفر و نو و دست دوم و کارکرده، بازی، خدمات در مشهد.
Mar 6, 2017 - شهرام شاهکار خالق اسنپ با بیان این‌که در تابستان ۹۳ با نام ... در رقابت با صنف تاکسی و اتومبیل های کرایه‌ای قرار ندهیم تا جایی که فعالیت و امکانات ما .... راه بیاندازند و یا تاکسی ها هم بتوانند جزء راننده های اسنپ فعالیت کنند و اگر راننده ... پاسخ ها. س. | Iran, Islamic Republic of |. ۱۰:۴۴- ۱۳۹۵/۱۲/۱۷. باید منصف باشیم.
Jun 6, 2017 - برای مثال می توان از مسابقات چالشی گوگل، و دیگر استارتاپ های بزرگ نام ... با پاسخ دادن به سوالات چالش اسنپ، در صورت موفقیت از جوایز اعتباری ...
Missing: بازیکیو
Sep 16, 2018 - سوالای اول که خیلی خیلی آسونه و آبکیه. بعدش یهو سوال ها فوق العاده سخت میشه جوری که کسی نتونه جواب بده. توضیحات مسابقه اسنپ کیو. 1397/08/ ...
Nov 2, 2017 - اسنپ کد (Snapcode): برای هر کاربر اسنپ چت یک کیو آر کد اختصاصی ساخته می‌شود که به آن اسنپ کد می‌گویند. با استفاده از اسنپ کد می‌توانید به ...
Oct 23, 2018 - به تازگی هم مجموعه اسنپ، بازی تریویا با عنوان «اسنپ کیو» را راه‌اندازی ... در هر بازی ۱۲ سوال مطرح می‌شود و کاربر ۱۰ ثانیه زمان دارد تا به آن پاسخ دهد.
Aug 12, 2018 - نقد و بررسی بازی آباکیو؛ یک مسابقه تلویزیونی جیبی ... نقد و بررسی بازی از کی بپرسم؛ سوال و جواب آنلاین با چاشنی شارژ رایگان. 388. تازه‌ها.
۹۷/۰۸/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.